corina-reza.reismee.nl

Kajak tour Mangrowe Krabi en ziek geworden...-(

Laat ik eerst met het laatste beginnen, vannacht dacht ik echt NEEEEE!, zo ziek heb ik me volgens mij nog nooit gevoeld. Spugen echt zo veel en vaak, buikgriep koorts en dat 6 uur achter elkaar. Serieus wat een hel! Zal wel bacterie opgelopen hebben, ondanks dat we goed opletten met de hygiene, je weet t toch nooit helemaal zeker! Gelukkig heeft Reza nergens last van en heeft wat medicijnen gehaald, vandaag wel belabberd maar niet meer gespuugd gelukkig!

We hadden al tickets geboekt naar BKK morgen, om vanuit daar door te gaan naar Ko Chang. Dat gaat niet lukken, voel me nog steeds misselijk en zo slap als een vaatdoek. Gelukkig konden de tickets vrij eenvoudig verplaats worden, we gaan zondag. Ik hoop dat ik dan weer ben opgeknapt!

We zijn inmiddels in een ander hotel aan de boulevard, prima te doen, en dus dichtbij alles. Helaas was het weer echt niet al te best, veel regen, en dan echt veel! (Het zure is, vandaag prachtig weer)

Gister toch een Kajak tocht gedaan, en ondanks de regen, wat super vet zeg! Had ik niet willen missen! De natuur is hier echt schitterend, het duurde ongeveer 3 uurtjes, langs rotsen, door Mangroves, echt smalle uitsparingen en een leuke gast die het begeleide! Het had ook wel wat hoor, in de regen, bikini aan, pet op, zwemvest en gewoon gaan! (Sommige dachten daar anders over, vest, poncho , pfff mij te heet!) Prijs viel ook mee, 500 bht pp (13€)

Inmiddels vriendinnen geworden met een Thaise hier, wat kan zij heerlijk masseren zeg, ben nog aan het onderhandelen of ze mee terug kan...-) Aan het eind van het strand hier staan stuk of 15 huisjes, uitzicht op zee, waar je je kan laten masseren...heaven!

Liefs xxx

Reacties

Reacties

nardjara

Ah meid toch... hoop dat je snel opknapt :-( is het zo slecht weer joh al die tijd? wat zonde!

Corina

Behoorlijk wat regen gevallen ja! Zonde zeker, maar het is een luxe probleem. Dat besef ik goed, we doen gewoon van alles, en de temperatuur is heerlijk!

Marianne

Ach jee, wat naar voor je! Hoop dat je je gauw echt beter voelt en je weer volop kan genieten. Kajaktocht ziet er gaaf uit!

Corins

Dank je Marianne! Gelukkig gaat het al beter!

Peetje

Aan wat ontzettend sneu zeg! En wat kan je je dan ellendig voelen zeg! Gelukkig toch nog kunnen kajakken. Het klinkt echt zo gaaf allemaal! Probeer het ook allemaal voor me te zien, Maarja als je er nog nooit geweest bent dan wordt het moeilijk...
Ben ook heel benieuwd naar de foto's!
Genieten jullie lekker want hier regent het ook maar is het wel een stuk kouder brrrrr

Peetje

Gaaf die foto's btw. Enne als je je Thaise vriendin mee weet te krijgen dan mag ik haar ook wel even lenen hè? ;)
Hoop dat je je al weer een beetje beter voelt? Hoop dat Reza het niet ook krijgt....
Ben benieuwd naar jullie volgende belevenis.... XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!