corina-reza.reismee.nl

Mango Sticky Rice, bye bye Krabi, up to Koh Chang

Mango Sticky Rice...waarom heb ik dat in Zoetermeer en omgeving nog nergens kunnen vinden?? Te lekker...als je geluk hebt wordt het volgende geserveerd:

Uiteraard rijst, maar dan in de meest zachte vorm, met iets er overheen, ernaast een bedje van mango mousse, daarnaast verse warme mango, en met nog meer geluk verse mango ijs erbij... dit is echt met stip mijn favoriete dessert ....ever!

Je leest het goed, ik ben gelukkig weer aardig opgeknapt. Na gister nog een dagje rustig aan gedaan te hebben, ook met eten, vandaag strand dagje gedaan, en weer rustig begonnen met eten...-)

We wilden vandaag eigenlijk een eiland tour doen, helaas begon de dag weer met aardig wat regen en zijn we gewoon op pad gegaan, en afgezien van de eiland tour. Uit pure verveling, omdat het echt (!!) niet anders kon maar weer een massage gedaan, en warempel brak vlak erna de zon door! Lekker in zee gezwommen en paar uurtjes strand gepakt.

Morgen vertrekken we naar Koh Chang, best een lange dag. Eerst vliegen naar BKK, om 14.00 uur met busje naar de ferry, rit van ongeveer 5 uurtjes, uurtje op de ferry, en dan nog uurtje naar onze nieuwe bestemming. Waterbungalow, ben heel benieuwd!

Vroeg slapen vandaag!

X

Peetje

Fijn dat je weer beter bent Corina :)
Heerlijk even een dagje strand en ontspannen voor de lange reis morgen. Goede reis en ben benieuwd naar de waterbungalow. Laters xxx

Corina

Thanx Peet! Ben ook benieuwd xxx

Jamie

Gelukkig ben je weer beter !!

Marianne

Mmmmm, dat toetje ziet er heerlijk uit! Slim om het even rustig aan te doen, het lijf moet toch herstellen.