corina-reza.reismee.nl

Idyllisch plekje, kan er aan wennen! Nog 1 week te gaan...

Hello everybody!

inmiddels 2 weken erop zitten, het gaat echt snel, gelukkig hebben we nog 1 week. We zijn nu op het prachtige eiland Koh Chang, wat echt mijn hart gestolen heeft. De vorige keer in maart vond ik het al super hier, en om nu terug te zijn, voelt zelfs al vertrouwd, best raar! Ik kan me voorstellen dat mn broer hier een paar jaar gewoond heeft, can use to it! Niet in de laatste plaats om de prachtige plek waar we nu zitten, genaamd Moleys. Een bungalow boven het water, waar je ook nog eens heerlijk kan relaxen en eten als dat nodig is. Echt een huiselijk idee, inclusief 2 heerlijke poezenbeesten, 1 kwam vanmorgen even binnen gewandeld...* verliefd* Gister liep er zelfs een aapje voorbij!

De reis vanaf Krabi hiernaartoe duurde in totaal 12 uur, eerst met de taxi naar airport, daarna uurtje vliegen, toen bijna 5 uur in een busje, uurtje gewacht en in het pikkedonker nog een uurtje op de ferry, was al een heel avontuur!

We wilden eerst wat langer bij de eilanden blijven, maar er valt daar veel regen, en hier is het nu prachtig! Hoewel, toen we aankwamen eergister de eerste nacht, regen, onweer enz... gisteravond ook weer met bakken uit de hemel, maar overdag is het droog en zon! De bungalow is echt zo mooi, ook een heerlijk bed, dat is ook wel eens anders. Ik heb vannacht zelfs 12 uur geslapen...-)

Khlong Plu waterval, die hadden we nog niet gezien, daar zijn we gisterochtend naartoe gegaan op de scooter, mooi stukje natuur! Dit is de enige waterval hier op het eiland waar je entree voor betaald, 200 bht pp, maar zeker de moeite waard! Verder stuk langs het strand gewandeld, gegeten en gewoon niks...genieten!

Ik hoop vandaag (of morgen) naar de ladyboy (kapster) te gaan, serieus mn haar lijkt wel touw, zoals altijd in het buitenland. Prachtig gestylde vrouwen zie ik voorbij lopen...hoe dan??? Moet er wel eerlijk bijzeggen, ik maak me er ook geen seconde druk om, sterker nog, heb niks bij me, geen fohn, styltang, stylborstel of iets dergelijks. Dus bezoekje aan de kapster straks... is ook maar 200-300 bht...dan krijg je het detox programma, heb ik ernstig nodig!

Straks weer een stukje kajakken, vanaf de bungalow hier, erg handig! Rees wilt nog een coocking class gaan volgen, ik zeg doen!

Dat was het weer even voor vandaag,

xxx

Reacties

Reacties

Marianne

Wat heerlijk! Om jaloers op te worden! Ben blij dat je weer opgeknapt bent, nu nog lekker genieten. Waar staan je filmpjes met je actiecam? -;)

Corina

Hoi Marianne nog nergens, als we thuis zijn gaan we die eerst nog monteren/ korte stukjes achter elkaar zetten...even uitvogelen...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!