corina-reza.reismee.nl

Monkey business, boottochtje

Apen, ik hou er van, ben ook elk jaar wel een keer in de Apenheul te vinden...(verlies nooit t kind in jezelf), dus je begrijpt, ik kan mn lol op hier! Vooral als je met de scooter op pad gaat, langs de weg, heel veel schattige aapjes, veel kleintjes ook. Ik heb begrepen als je hier woont dat het wat minder schattig is, ze zijn erg brutaal (hou ik van haha) en komen steeds dichterbij. Dus ook bij de resorts, bungalows enz, en willen nog wel s wat pakken en in het water gooien...-)

Eergisteren een boottocht gedaan met Stanley, hij woont hier al een tijdje, we hebben hem vorige keer leren kennen via mijn broer. Hij woont in een soort hoge bungalow aan het water, echt fantastisch! Bootje erbij, heerlijk!

Stuk de zee op geweest, vanaf het water is het eiland zo mooi ook, veel bergen en groen! Anker uitgegooid en gezwommen, wat een leven! Uiteraard weer heerlijk gegeten.. de (laatste) dagen vliegen voorbij, het is nu alweer zaterdag. Woensdag vliegen we terug.

Trouwens besloten hier tot dinsdag te blijven, ipv nog een paar dagen Bangkok te doen. Dan maar niet meer shoppen, zijn we beide toch geen liefhebber van... Wat moet ik in het gekkenhuis van Bangkok als ik hier kan zijn...-)

Om eerder te vertrekken van de eilanden (ivm de vele regen) was een goeie beslissing, het weer is hier super. Het regent wel, maar voornamelijk snachts of savonds. Alhoewel we paar dagen terug echt in een mega regenbui terecht kwamen op de scooter... helemaal verzopen...-)

Je merkt dat het al wat drukker begint te worden met touristen, het hoogseizoen gaat beginnen. Het resortje aan het water waar we zitten (moleys), wat een heerlijke plek is dat zeg, we zijn hier ook gebleven. Alles is hier fijn, het uitzicht, de huiselijke sfeer, het bed slaapt echt goed, de eigenaar is een hele relaxte gast, die ook nog eens heerlijk kan koken, mocht je geen zin meer hebben om weg te gaan... we gaan hier zeker terugkomen! Oh ja, en 2 huiskatten, die superlief zijn, genaamd Charly en Lola, vooral Charly kan t goed met ons vinden...-)

Monkey Business, nog even van genieten!

X

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!